Pagini

duminică, 18 decembrie 2011

Greva tăcerii în Rezervaţie

Ieri a fost prima mea seară de moderator şi am avut surpriza electrică să constat că, într-adevăr, socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din club.

Oricum, am tras o grămadă de concluzii măreţe şi am înţeles că nu poţi fi niciodată îndeajuns de pregătit pentru un dialog cu poeţii contemporani. Şi am început să mă obişnuiesc cu imprevizibilul.

Dar de aia eram pe tocuri, ca să scap mai uşor de emoţii şi gânduri negre.

A fost multă lume în ClubA să le asculte pe Raluca Ciochină şi Cristina Ispas. Cu toţii au fost emoţionaţi, şi debutanţii, dar şi oamenii cu experienţă, fapt ce mi-a confirmat că emoţiile şi temerile nu au nicio legătură cu experienţa. Fiecare început vine cu alt tip de emoţii.

Vă prezint mai jos un fragment din lansarea Cristinei Ispas. Voi reveni şi cu alte fragmente.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu