Pagini

duminică, 28 noiembrie 2010

Gaudeamus 2010

Anul ăsta a fost cam pe fugă - maraton prin târg. Chiar aş putea spune că am fost picaţi de pe lună. Am ajuns în ultima zi, duminică, dar numai pe vreo două ore. Tot am reuşit să mai cumpărăm (the whole family) una-alta:

Matei VişniecDomnul K. eliberat (Cartea Românească)

Aer cu diamante (antologie) – Humanitas

Pentru MamaMare am luat noua cartea a lui DinescuFrumoasele din secolul trecut (Fundaţia pentru poezie Mircea Dinescu)

Rober Şerban – Moartea parafină (cu autograf ) (Cartea Românească)

Péter Esterházy- O femeie (Curtea Veche)

Dan Iancu – Tata doar fotografii (editura Agol) (autorul a lăsat cărţile cu tot cu semnătură la standul lui uncristian)

Si 5 cărţi de la Casa de pariuri literare :

Cezar NicolescuLil 1.0

Ion Cucu- Cum ar arăta viaţa fără fotografie

Bogdan Lipcanu - Fuck tense

Dumitru Bădiţa - Invitat la Săvârşin

Antologie - Poate ne vedem

Ar mai fi multe de cumpărat, inclusiv antologia lui Mihai Vakulovski despre generaţia 80.

Şi vreo două poze de la after party-ul lansării lui Felix Nicolau :









Felix Nicolau cu nişte admiratoare










Eu şi Robert Şerban


Eu şi Marius Surleac:

3 comentarii:

  1. cea mai faina poza a lu nicloau! vezi ca tre sa dai mielu :D si nu s admiratoare deloc ale mele,ci a marii mele opere

    RăspundețiȘtergere
  2. una dintre ele tocmai se uita cu mare admiraţie la operă, ce să zic:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Valeleu!, câti autori români. Am fost si eu la târg. Mi-am jurat la inceput ca n-o sa cumpar decât maximum 5 carti si m-am intors cocosat de câte am luat. O recomandare: "Oamenii cartii". Dar nu e de poezie.

    RăspundețiȘtergere