Pagini

sâmbătă, 3 iulie 2010

Vara asta la Hollywood

Drept răsplată pentru că m-am înscris la liceul „Mihai Eminescu” din capitală, ai mei mi-au oferit o vacanţă la Hollywood.
Chiar din prima seară am primit o groază de invitaţii la tot felul de manifestaţii, petreceri şi premiere. Unele, din păcate, se suprapuneau, aşa că a trebuit să aleg. Bineînţeles că nu am putut să-l refuz tocmai pe preşedintele american, nu de alta, dar ce părere şi-ar fi făcut despre români. În plus, dacă ţineţi minte, îl simpatizez încă de pe vechiul meu blog. Sper că mi-am ales o rochie potrivită pentru seara sofisticată la care am avut norocul să ajung:


















Eu şi Barack Obama

Am şi dansat, sper că Michelle nu i-a făcut acasă crize de gelozie, oricum n-a fost serios, doar un mic flirt:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu