Pagini

joi, 10 iunie 2010

Târguri alternative

Recent mi s-a făcut observaţie că nu mai scriu nimic. Public pe blog doar despre Blitz / Ring. Ei bine, m-am gândit că ar fi bine să remediez această problemă, aşa că astăzi voi scrie despre TAC şi TNCP. Târgul Alternativ de Carte, organizat de un cristian în perioada 28-30 mai, în sediu USR şi Târgul Naţional al Cărţii de Poezie, organizat de Miruna Vlada în perioada 2-5 iunie tot în sediul USR.
Am chiar şi poze !

Au fost într-adevăr nişte proiecte interesante, cu o organizare reuşită şi cu invitaţi aleşi pe sprânceană. Aş fi stat cu mare plăcere din prima zi, cea de deschidere şi până în ultimul moment, dar, din păcate, am fost forţată de împrejurări să plec (testări, examene etc).
Fiecare dintre cele două târguri au avut ceva unic, chiar dacă ambele au fost despre poezie. Abordarea a fost diferită, ceea ce mi se pare normal, ba chiar necesar ! La ambele m-am întâlnit cu cunoscuţi din lumea literară, iar la TNCP chiar am vândut un poem! Stăteam întâmplător (mă rog, nu chiar întâmplător :)) ) la masa lui Răzvan Ţupa, Poeme la cerere şi s-a apropiat de mine Dan Mircea Cipariu, care a insistat să-i scriu un poem. Pe bani :D. Bineînţeles că nu puteam rata o asemenea ocazie, aşa că am luat pixul în mână şi mi-am chemat muza. Se pare că era pe fir, căci a răspuns în timp util !:D.

Acum aştept cu nerăbdare Bookfest, unde iarăşi nu voi putea rămâne cât îmi doreşte inimioara, din cauza unui afurisit de examen la engleză. Ce să-i faci, e pentru admiterea la liceu :D.

Pozele, deci :
1. TAC















Mihai Vakulovski şi Ana Toma

















Moni Stănilă şi Cristina Ispas

















Eu şi Moni Stănilă





















Andreea Toma, eu

















Familia mutantă la TAC

















Lectura lui Mihai Vakulovski

















Nel îl caută pe Ion Creangă

- Cine sunt ăştia?
- Ăştia sunt nişte mari scriitori.
- Şi Ion Creangă unde e?
















un cristian şi Ion Cucu

















Cosmin Ciotloş vorbind despre
Ieudul fără ieşire




















La apus de soare

















Iarăşi familia mutantă

















un cristian, Mihai Cucu, Ioan Es. Pop

















Ion Cucu, Răzvan Ţupa




2. TNCP
















Eu la standul cu reviste

















Tomis,
Revista la plic
şi Observator cultural
















Răzvan scrie poezie la cerere

















Eu

















iarăşi eu
















Răzvan Ţupa cu o prietenă şi eu
, înfometaţi
















Seara, cu mama în lumina Blitz-ului



P.S.
Pozele de la TNCP sunt făcute de Andreea Toma.
Aşa cum probabil bănuiţi, nici pozele de la TAC nu s-au făcut singure, le-a făcut Diana Iepure. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu