Pagini

duminică, 2 mai 2010

Invitaţie la Ringul de vorbe















Dragi cititori ai blogului meu,

Am pregătit textuleţul de mai jos pentru prezentarea mea pe afişul Ringului de vorbe. Vi-l arăt şi vouă:

M-am născut la 2 februarie 1995, în oraşul Chişinău, la aceeaşi maternitate la care s-a născut şi maică’mea. Cea de pe B-dul Grigore Vieru, fost Renaşterii, fost Tineretului. Poate că, după ce mor, vor pune acolo o placă memorială sau vor înălţa un monument. Ori măcar un bust.

Din clasa a II-a stau în Bucureşti. Şi de atunci mă gândesc cum să fac să fiu în două oraşe concomitent. În orice caz, ar fi o descoperire pentru Nobel.

Tot cam de prin clasa a II-a mai scriu una-alta. Mă puteţi citi pe vechiul meu blog : www.cioburidehartie.weblog.ro, pe actualul meu blog : www.catalinabalan.blogspot.com şi pe alte siteuri. Dar cred că ştiţi deja pe unde mai postez (sunt un brand, ce naiba !)
Am publicat şi pe hârtie în Contrafort, Dilematix, Stare de Urgenţă. Prezentă în antologia “Noua poezie basarabeană”, de Dumitru Crudu.

Dacă nu am menţionat vreun amănunt care vă poate interesa atât de tare încât să nu vă lase să dormiţi noaptea (sau ziua), puteţi să-mi puneţi chiar voi întrebările, live, vineri, 7 mai, în Old School PUB, la Preoteasa, în cadrul Ringului de vorbe IV.

adresa: Calea Plevnei nr. 61, et 2.

contact: 313.26.88 / oldschoolclb@yahoo.com

Deci, dragilor, ne vedem acolo!

Un comentariu: