Pagini

sâmbătă, 13 februarie 2010

Muzică plus reclamă egal LOVE :D



Dubla 1001, bateria la 0. (În curând o nouă versiune :D)

Liceul meu a fost primul pe listă din mini-turneul prin licee (aşa cum îi spune Andrei Ruse pe blog) al antologiei Iubirea e pe 14 februarie. E o antologie cu texte de dragoste scrise de poeţi care încă mai trăiesc, cu alte cuvinte, contemporani cu noi şi unul cu altul. :D E genul de idee care nu mi-ar fi displăcut să-mi vină şi mie.
Liceul meu a fost primul pe lista turneului. Asta pentru că cei de la Iulia Haşdeu au anulat lansarea pe motiv de nămeţi. Eu aveam impresia că evenimentul va fi abia pe 11, dar, din fericire, prietena mea Ana m-a informat exact la ţanc. Aşa că am rămas la şcoală 2 ore peste program, evident ca să asistăm şi noi la marea lansare (care nu avea să fie aşa de mare).

A venit Andrei, iniţiatorul proiectului, Loredana Caloian, Cosmin Dragomir şi Livia Ştefan. Au prezentat antologia, au citit poemele care le-au plăcut cel mai mult, au făcut glume. A fost foarte chill. Doar că în afară de ei, nu ştiu de ce, mai eram doar 18 oameni.

Eu speram să fie o lansare grandioasă, cu tobe şi trâmbiţe şi cu măcar 100 de oameni dornici să afle ce şi cum e cu dragostea şi poezia în ziua de azi. Poate chiar şi 60 (dacă îi fotografiezi dintr-un unghi bun pot părea 150 :D) S-ar fi ţinut în sala de festivităţi, aş fi cântat Love story la pian. :D Dar e ok, s-a stabilit că se va mai face o întâlnire cu publicul :D peste vreo 2 săptămâni. De data asta ca lumea. Abia aştept!

Ceea ce vreau să spun este că mi-am simţit rănit orgoliul de „coşbucă”, după ce am citit ce a scris Andrei Ruse despre lansarea de la Lazăr. Îmi iau bagajele şi plec la mama! Dar totuşi vreau să concretizez că şi la mine unii profi, chiar şi bibliotecara!) n-au ştiut că avea să se facă o lansare de carte. După ce le-am zis, s-au arătat chiar foarte interesaţi, au întrebat cine vine, ce-i cu ei, cum îi cheamă etc. Aştept relansarea. Deocamdată, postez un filmuleţ pentru a acompania reclama pentru antologie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu