Pagini

joi, 4 februarie 2010

Cand te loveşte inspiraţia
















***

Îmi va lua o perioadă să mă obişnuiesc că am cu un an mai mult.
Cu Mişu toata ziua. o sticla de Pepsi si niste dulciuri, ca sa sarbatorim ca lumea
Doar noi

Mi-am făcut părul. uimitor cum mă face să mă simt bine o coafura mişto.
E la moda parul lins
L-am îmbrăcat şi pe mişu
Cu o cămaşa neagra in dungi
Gata călcată
I-am făcut părul, l-am dat cu parfum. poze. m-am dat şi eu cu parfum, dupa o îndelunga Meditaţie. ca să mă hotărăsc cu care.

Îmi place când e liniste . mă gândesc la subiecte profunde.

Mi-am făcut şi ochii, bineînţeles. şi unghiile. nu mai sunt roşii. sunt portocalii ca nişte portocale. Mi-am pus şi cele 3 inele efektnâie.
În urechi am cerceii cu biluţe roşii.
Nici nu se bat cu unghiile.

M-a sunat mai multă lume ca de obicei.
Mişu mă bate la cap mai puţin .
Lucrurile merg mai bine.

Presiunea – perfectă. temperatura la fel.
Barometru e spre Schön Wetter.
Casa e aerisita.

Nu-s lăutarii
Ne descurcăm noi.

Mi-am pus sandalele mele preferate. alea negre, cu multe curele şi cu toc. Mare.

Mişu îmi cere mancare
Şi-a pus 2 paie in pahar
E mai mişto aşa
Mi-a pus şi mie 2
Unul roşu şi unul verde
Pe cel roşu mi l-a luat înapoi
Mai târziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu